EN / LT

EKSKURSIJA Į LATVIJĄ

Informacija atnaujinta: 2018-06-13

20180601 100537

Ankstų birželio rytą mūsų gimnazijos šeštokai ir Simono Daukanto progimnazijos mokiniai išvykome į Latviją. Autobusu važiavome gana ilgai, kol pagaliau atvykome į pirmąjį miestą, kurį turėjome aplankyti – Kuldigą. Pirmiausiai, ėjome prie krioklių. Jie yra patys plačiausi Europoje. Daug fotografavomės, grožėjomės nuostabiais kriokliais ir gamta.

Pasivaikščioję po miestelį, tęsėme kelionę į Kuldigos smėlio urvus. Ten pasiskirstę į dvi grupes, leidomės į paslaptimis apipintus smėlio urvus. Gidė mums papasakojo, kaip žmonės juos kasė, aprodė bei pasakė, kokia buvo kiekvienos urvų salės paskirtis. Ten buvo trys salės: meilės, tikėjimo ir vilties. Visiems buvo labai įdomu.

Aplankę smėlio urvus, važiavome į Ventspilį. Pirmoji mūsų stotelė buvo uostas. Plaukėme turistiniu laivu aplink visą uostą. Visiems labai patiko. Tada ėjome į Livonijos pilį-muziejų. Ten apvaikščiojome ir apžiūrėjome visus eksponatus savarankiškai. Papietavę, važiavome į Ventspilio vandens parką. Po aktyvios dienos vaikščiojimo vandens atrakcionų parkas buvo tikra atgaiva ir kūnui, ir sielai. Ten pliuškenomės vandenyje, čiuožinėjome vandens kalneliais ir labai smagiai leidome laiką.

Ši ekskursija mums labai patiko, buvo smagu, sužinojome bei pamatėme daug įdomių dalykų, vietovių.