EN / LT

Dovana mokyklos geriausiems

Informacija atnaujinta: 2011-10-16

Saulėtą penktadienio rytą 45 labai gerai ir gerai besimokantys mokiniai išvyko į kelionę. Aplankyta kaimyninė šalis Latvija.

Mokiniai susipažino su Kuržemės istorija, apžiūrėjo Aisputės gynybinę pilį, aplankė šių žemių sostinę – Kuldygą, kurią dažnai vadina ,, Latvijos Venecija,,.Visiems didžiulį įspūdį paliko plačiausias Europoje krioklys ( Ventas Rumba), kurio plotis net 249 metrai. Visi gėrėjosi naujai restauruotu raudonų plytų tiltu per Ventos upę, gražiu Kuldygos senamiesčiu.

Aplankėme Riežupės kvarcinio smėlio urvus, kuriuos prieš maždaug 150 metų rankomis iškasė žmonės. Ekskursijos vadovė padavė degančias žvakes ir visi nusileidome į 8 metrų gylį po žeme. Tai išsitiesę, tai vos ne keliais keliavome 2 kilometrų ilgio urvais: stebėjome žiemot pasiruošusius šikšnosparnius, galvojome norus ir svajones, ieškojome laimės akmenukų.

Pasigrožėję rudeniška gamta, pajudėjome į Ventspilį.

Ekskursiją pradėjome pasivaikščiojimu senamiestyje. Aplankėme Rotušės aikštę, Turgaus aikštę, kurioje apžiūrėjome senovinius svorio ir tūrio matus, senąjį miesto šulinį.Visus sudomino Livonijos ordino pilis ir joje veikianti ekspozicija.

Visų akis džiugino spalvingos karvių skulptūros. Ypač visus pradžiugino karvė keliauninkė – 4 metrų aukščio ir net 7 metrų ilgio. Ji padaryta tarsi senas lagaminas su rankena ant nugaros. Beveik visi pasisupome su karvyte ant sūpynių, apžiūrėjome juodąją- naftos duodančią raguotąją. Plaukdami laivu ,,Hercogs Jekabs,, pasisveikinome su karve jūrininke dryžuotais marškinėliais.

Gražios miesto aikštės, gatvės, parkai, gėlių kompozicijos džiugino visus.

Kelionės pabaigoje nuovargį palikome Ventsplio vandens pramogų parke.

Pamokų laikas

VIII pamoka 14:50 - 15:35

Tvarkaraščiai

Informuojame

Skelbiamas Kretingos rajono Vydmantų gimnazijos sporto salės nuomos viešasis konkursas.