MOKYMAI FLORENCIJOJE

  • Paskelbė : Rasa Stonkuvienė
  • Paskelbta: 2022-04-20
  • Kategorija: Išvyka

Gimnazijos mokytojai dalyvauja Erasmus+KA101 finansuojamame tarptautiniame kvalifikacijos tobulinimo projekte ,,Inkliuzinis (integruotas) ugdymas - apimantis darbą klasėje su skirtingų gebėjimų ir poreikių mokiniais, užkertant kelią ankstyvam jų iškritimui iš mokymo sistemos". Lietuvių kalbos mokytoja Indrė Ivoncienė, pradinio ugdymo mokytoja Vilma Jurgutienė ir anglų klabos mokytoja Asta Šmaižienė 2022m.balandžio 11-17 dienomis dalyvavo mokymuose Florencioje, mokymų tema ,,Europos mokykla – visiems vaikams“. Projekte dalyvavo 12 atstovų iš 6 šalių - Ispanijos, Vokietijos, Rumunijos, Bulgarijos, Honduro ir Lietuvos. Kursus vedė dėstytoja iš Italijos Tatjana Speri. Pirmą dieną dalyviai susipažino per mokomuosius žaidimus, vyko šalių ir mokyklų pristatymai, diskusijos apie multikultūrinius skirtumus ir problemas ugdymo įstaigose. Grupėse diskutavo apie kultūrą, išsirinko 4 jos sudėtines dalis, pateikė pavyzdžių iš savo šalies.. Po diskusijų dėstytoja pristatė kompiuterinę PADLET programėlę, parodė, kaip ja naudotis. Šios programėlės pagalba grupės pristatė sudėtingas situacijas mokytojo darbe, diskutavo apie skirtingas kultūras, dirbo grupėse, rašė patarimus, kaip geriau įtraukti įvairių gebėjimų mokinius į mokymosi procesą. Buvo pristatyta Quizlet programėlė, kurios pagalba atliko įvairias užduotis. Ketvirtoji mokymosi diena prasidėjo diskusija apie inkliuzinį mokymą skirtingose šalyse. Dėstytoja pristatė Quizlet ir Quizizz programėles, naudojamas mokinių mokymui. Porose ir grupėse kūrė užduotis skirtingų lygių ir gebėjimų mokiniams įvairių dalykų pamokoms. Vėliau individuliai išbandė kolegų kurtas užduotis, aptarė jų panaudojimą savo mokomuosiuose dalykuose. Penktoji diena prasidėjo projektų atstovų pasidalinimu aplankytomis žymiausiomis Florencijos vietomis. Po to vyko diskusija apie charakterio savybes, kurios padeda dirbti bei bendradarbiauti komandoje. Pristatė naują programėlę GOOSECHASE, kurią naudodami mokymo dalyviai turėjo surasti žymius Florencijos miesto objektus. Grįžus į Mokytojų akademiją, vyko diskusija ir aptarimas, kaip pavyko pasinaudoti šia programėle. Dėstytoja parodė kitas programėlės galimybes, kurias galima pritaikyti savo darbe. Klausantis tradicinės itališkos muzikos, dalyviams buvo įteikti kursų baigimo pažymėjimai. 

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos